Πίτα λαχανικών σαλιγκάρι

Μία ακόμη ιδέα για υγιεινή διατροφή και νόστιμες συνταγές είναι η πίτα λαχανικών σε σχήμα σαλιγκάρι. Η πίτα λαχανικών είναι νόστιμη, εντυπωσιακή και θρεπτική σε βιταμίνες και ενέργεια.

Υλικά:
Ένα πεκέτο φύλλα κρούστας για πίτες
Υλικά για τη γέμιση:
Δύο πατάτες
Τρία κολοκυθάκια
Δύο καρότα
Τρεις μελιτζάνες
Τρεις χρωματιστές πιπεριές
Μισό κιλό μανιτάρια
250 γραμμάρια κίτρινο τυρί
Δύο αβγά
Αλάτι, πιπέρι
Δύο κούπες ελαιόλαδο

Εκτέλεση της συνταγής για την πίτα λαχανικών:
Πλένουμε καλά τα λαχανικά μας. Τρίβουμε τα κολοκυθάκια και τις πατάτες σε έναν χοντρό τρίφτη, βάζουμε λίγο αλάτι και τα σουρώνουμε καλά ώστε να στραγγίξουν τα υγρά τους. Σοτάρουμε τα μανιτάρια σε μισή κούπα ελαιόλαδο. Ψιλοκόβουμε τα καρότα, τις πιπεριές και τις μελιτζάνες και τα προσθέτουμε μαζί με τα μανιτάρια μας. Συνεχίζουμε να σωτάρουμε για άλλα πέντε περίπου λεπτά μέχρι να μαλακώσουν. Τα βγάζουμε από τη φωτιά και μόλις κρυώσει το μίγμα, προσθέτουμε το τυρί, τα αβγά, αλάτι, πιπέρι και ανακατεύουμε το μίγμα μας καλά.
Βάζουμε τα φύλλα κρούστας ανά δύο, τα λαδώνουμε και προσθέτουμε γέμιση. Τυλίγουμε τα φύλλα σαν ρολό και τοποθετούμε ένα ένα ρολό στο ταψί έτσι ώστε να δημιουργήσουμε ένα σαλιγκάρι. Αλείφουμε τα πάνω φύλλα με ελαιόλαδο και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 200 βαθμούς κελσίου, για 45 περίπου λεπτά (έως να ροδίσει η πίτα μας). Όταν η πίτα λαχανικών κρυώσει, διακοσμούμε με πάστα ελιάς για ματάκια και φυλλαράκια μαϊντανού για κεραίες. Μπορούμε να σερβίρουμε την πίτα λαχανικών σε ένα όμορφο πιάτο και τριγύρω του να κόψουμε τα λαχανικά σε σχήματα, όπως λουλουδάκια από καρότο και πιπεριές.
Καλή επιτυχία και καλή σας όρεξη :)

Forums

Άρθρα σχετικά με "Πίτα λαχανικών σαλιγκάρι"

  • Βασιλόπιτα για πολυάσχολες γυναίκες (Εύκολη συνταγή)

    Υπάρχουν πολλές συνταγές για βασιλόπιτα. Επίσης μπορούμε να πάρουμε μία έτοιμη. Όμως δεν συγκρίνεται η σπιτική βασιλόπιτα με μία του εμπορίου.

  • Γλυκά των γιορτών

    Στις γιορτές είναι έθιμο να τρώμε τα παραδοσιακά γλυκά όπως τα μελομακάρονα, οι κουραμπιέδες οι δίπλες, και φυσικά η βασιλοπιτα :)
    Τα γλυκά των γιορτών δεν κάνουν κακό από μόνα τους. Τα μελομακαρονα και οι κουραμπιεδες όταν είνα φτιαγμένα με καλά και αγνά υλικά (μέλι, αλεύρι, καρύδια κλπ) δεν πρέπει να μας ανησυχούν και μπορούμε να καταναλώσουμε άφοβα σε λογικές ποσότητες.

  • Συνταγή για ψωμί

    Το ψωμί είναι νόστιμο, υγιεινό και μας δίνει ενέργεια. Πολλές γυναίκες επιλέγουν να ζυμώνουν ψωμί για την οικογένειά τους. Μία εύκολη και νόστιμη συνταγή για ψωμί δίνεται παρακάτω: Υλικά: Δυόμιση φλιτζάνια τσαγιού χλιαρό νερό Μία κουταλιά της σούπας μαγιά σε σκόνη Μία κουταλιά της σούπας ζάχαρη

  • Smoothie με μπανάνα

    Οι μπανάνες είναι υγιεινές, θρεπτικές και νόστιμες. Επίσης είναι πλούσιες σε βιταμίνες, ιχνοστοιχεία και περιέχουν κάλιο, μαγνήσιο, ψευδάργυρο και ποσότητες βιταμίνης Β6. Εγκυκλοπαιδικά η λέξη μπανάνα προέρχεται από την αραβική λέξη "banana", που σημαίνει "δάκτυλο". Οι μπανάνες φυτρώνουν σε φυτά και όχι σε δέντρα.

  • Σνακ ρομπότ

    Ένα σνακ ρομπότ αποτελεί μία έξυπνη, πρωτότυπη και νόστιμη ιδέα για τα παιδικά πάρτυ και για τα παιδικά γεννέθλια ή για ένα απογευματινό γεμάτο φαντασία γεύμα. Υλικά: Ψωμί του τοστ Χρωματιστές πιπεριές Φέτες γαλοπούλας Φέτες από κίτρινο τυρί Καρότο Πάστα ελιάς Εκτέλεση της συνταγής: