Παιδική αναιμία

Υπάρχουν παιδάκια με αναιμία και έλλειψη σιδήρου. Ποιές είναι όμως οι τροφές που κρύβουν σίδηρο; Η καλύτερη πηγή σιδήρου είναι το κόκκινο κρέας, ο λεγόμενος αιμικός σίδηρος και τα εντόσθια (Για παράδειγμα το συκώτι). Ο αιμικός σίδηρος είναι 100% απορροφήσιμος. Δυστυχώς κάποια παιδάκια δεν τρώνε κόκκινο κρέας. Σε αυτές τις περιπτώσεις οι γονείς πρέπει να δοκιμάσουν πολλές συνταγές ώστε το παιδάκι να αγαπήσει το κόκκινο κρέας. Μπορείτε για παράδειγμα να μαγειρέψετε μοσχαράκι κοκκινιστό και να το συνοδέψετε με λίγες τηγανητές πατάτες, τις οποίες τα περισσότερα παιδάκια αγαπούν. Έτσι θα δελεάσετε το παιδάκι σας και θα δοκιμάσει και το κόκκινο κρέας.
Ο μη αιμικός σίδηρος, ο οποίος προέρχεται από φυτικές τροφές, απορροφάται σε ποσοστό 10%. Επιλέξτε φακές, ψάρια και σπανάκι, τροφές που αποτελούν πηγές σιδήρου. Για καλύτερη απορρόφηση του σιδήρου συνδυάστε τα παραπάνω τρόφιμα με άλλα τρόφιμα που περιέχουν βιταμίνη c: Λαχανικά και φρούτα και βιταμίνη Β6: Δημητριακά ολικής αλέσεως, δαμάσκηνα, μπιζέλια, πράσινα φυλλώδη λαχανικά κτλ. Πάντως το κόκκινο κρέας αντιμετωπίζει αποτελεσματικότερα το προβληματάκι της παιδικής αναιμίας. Κάνετε τα παιδάκια σας να αγαπήσουν όλα τα υγιεινά φαγητά.

Forums

Tags

Άρθρα σχετικά με "Παιδική αναιμία"

  • Έλλειψη σιδήρου

    Όλοι μας γνωρίζουμε τον ποπάι και πόσο τον δυνάμωνε το σπανάκι. Αν θέλουμε τα παιδιά μας να είναι δυνατά και σιδερένια σαν τον ποπάι πρέπει να γνωρίζουμε τη σημασία του σιδήρου και τις επιπτώσεις της έλλειψής του.

  • Πώς να αγαπήσει το παιδί τα φρούτα και τα λαχανικά

    Κατά κοινή παραδοχή τα φρούτα και τα λαχανικά είναι ευεργετικά για την υγεία των παιδιών μιάς και ενισχύουν το ανοσοποιητικό τους σύστημα. Παρόλα αυτά πολλοί γονείς παραπονιούνται ότι τα παιδιά τους δεν τρώνε φρούτα και λαχανικά. Χρειάζεται υπομονή για να αγαπήσουν τα παιδιά σας τα φρούτα και τα λαχανικά.

  • Σωστή διατροφή για μία καλή σχολική χρονιά

    Στη σύγχρονη εποχή τα παιδιά έχουν πολλές υποχρεώσεις: Διάβασμα, φροντιστήρια ξένων γλωσσών, σπορ και χόμπυ γενικότερα. Η σωστή και η ισορροπημένη διατροφή εξασφαλίζουν μία δυνατή φυσική άμυνα και μία καλύτερη σωματική και πνευματική απόδοση, κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.

  • Βιταμίνες και παιδιά

    Η ανησυχία πολλών γονιών είναι αν τα παιδιά τους λαμβάνουν όλες τις βιταμίνες που χρειάζονται. Οι βιταμίνες εξ' ορισμού προέρχονται από τη λατινική λέξη "vita", που σημαίνει ζωή και είναι απαραίτητες για τη σωστή λειτουργία του οργανισμού.

  • Υγιεινή διατροφή για παιδιά

    Πολλοί γονείς αγχώνονται σχετικά με τη διατροφή των παιδιών τους. Η σωστή διατροφή για τα παιδιά είναι ακρογωνιαίος λίθος για την υγεία τους. Τα παιδιά όσο μεγαλώνουν αυξάνονται οι ενεργειακές τους ανάγκες και η διατροφή τους πρέπει να είναι πλούσια σε ιχνοστοιχεία, σίδηρο, βιταμίνες και ασβέστειο.