Παιδικό πρωινό

Ο οργανισμός μετά από τον ύπνο χρειάζεται ενέργεια ώστε να ξεκινήσει σωστά και δυναμικά η μέρα. Επίσης το πρωινό γεύμα ρυθμίζει την όρεξη για το υπόλοιπο της μέρας. Φυσικά για τα παιδιά το πρωινό γεύμα είναι εξίσου σημαντικό για την υγεία τους, τη ρύθμιση της όρεξης, την ενίσχυση της συγκέντρωσης, την καλή μνήμη και την καλή επίδοση στο σχολείο. Επιπλέον ένα σωστό και ισορροπημένο πρωινό γεύμα, βοηθάει τα παιδιά να τρώνε σωστά και κατά το υπόλοιπο της ημέρας.
Ένα καλό πρωινό για τα παιδιά δεν απαιτεί κόπο αλλά τρόπο και μεράκι. Μία προτεινόμενη ιδέα είναι τα δημητριακά με γάλα ή με γιαούρτι καθώς και κάποιο φρούτο. Μπορούν οι γονείς να επιλέξουν και τα δημητριακά ολικής άλεσης. Τα δημητριακά με γάλα περιέχουν φυτικές ίνες, βιταμίνες, ιχνοστοιχεία απαραίτητα για τον οργανισμό και προσφέρουν και ενέργεια στα παιδιά. Το γάλα περιέχει ασβέστιο και πρωτεϊνη ώστε να χτιστούν οι μύες των παιδιών, να έχουν γερά οστά και γερά δόντια. Επίσης, η βρώμη μαζί με γάλα, μπανάνα, μέλι και ξηρούς καρπούς αποτελεί ένα δυνατό και υγιεινό πρωινό καθώς και εύγευστο.
Μία ακόμη ιδέα για ένα ισορροπημένο πρωινό γεύμα είναι γάλα και μία φέτα με βούτυρο (χαμηλό σε λιπαρά) και μέλι ή κάποια μαρμελάδα (Ακόμη καλύτερα αν είναι σπιτική). Επίσης το σπιτικό κέικ, τα σπιτικά κουλουράκια, το σταφιδόψωμο μαζί με κάποιο φρούτο ή μαζί με ένα ποτήρι γάλα είναι κάποιες καλές επιλογές ενός πρωινού γεύματος. Μία ακόμη ιδέα για ένα δυνατό και ισορροπημένο παιδικό πρωινό είναι ένα τοστ με ψωμί ολικής άλεσης και τυρί, ένα βραστό αβγό και κάποιον φυσικό χυμό. Επίσης τα κουλούρια Θεσσαλονίκης με ένα τυράκι αποτελεί μία καλή και εύκολη ιδέα.
Οι γονείς είναι καλό να αποφεύγουν το ανθυγιεινό πρωινό, όπως τις έτοιμες σφολιάτες, τα κρουασάν, τα συσκευασμένα μπισκότα, τα πατατάκια, τα αλλαντικά, τα αναψυκτικά και τα διάφορα γλυκίσματα του εμπορίου.
Επίσης ας μην ξεχνάμε να αφήνουμε το παιδί μας μία φορά τις τρεις εβδομάδες να φάει και κάποιο ανθυγιεινό σνακ ώστε να το απομυθοποιήσει και να ξέρει να τρώει σωστά ή καλύτερα να μάθει να τρώει σωστά. Ας μην ξεχνάμε επίσης πως όταν όλη η οικογένεια παίρνει πρωινό γεύμα και τα παιδιά θα εκτιμήσουν την αξία του και θα τους γίνει τρόπος ζωής.
Τέλος, ένα ισορροπημένο πρωινό γεύμα σιγά σιγά θα γίνει τρόπος ζωής και τα παιδιά θα είναι υγιή και θα ξεκινούν δυναμικά την ημέρα τους. Είναι κρίμα οι γονείς να "βαριούνται" να φτιάξουν ένα πρωινό στα παιδιά τους. Είναι τόσο εύκολο αν υπάρχει διάθεση και αγάπη.

Forums

Tags

Άρθρα σχετικά με "Παιδικό πρωινό "

  • Υγιεινή διατροφή για παιδιά στο σχολείο

    Τα παιδιά που πηγαίνουν στο σχολείο τρώνε από το κυλικείο του σχολείου, τροφές πλούσιες σε λίπος και υδατάνθρακες. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να παίρνουν περιττά κιλά και να μην τρώνε υγιεινά και σωστά. Είναι καλό να εξηγήσετε στα παιδιά πως πρέπει να τρώνε μικρές ποσότητες φαγητού και πολλές φορές τη μέρα.

  • Tips για την αντιμετώπιση της "νεοφοβίας"

    Η νεοφοβία είναι ο φόβος απέναντι στις νέες τροφές και είναι ένα σύνηθες φαινόμενο, για τα παιδιά που είναι μεγαλύτερα των τριών ετών. Τα παιδιά μετά τα τρία έτη γίνονται πιο διστακτικά στις νέες γεύσεις. Υπάρχουν όμως τρόποι ώστε τα μωρά να δοκιμάσουν τα νέα φαγητά.

  • Τα λάθη των γονιών στη διατροφή των παιδιών

    Πολλές φορές οι γονείς κάνουν λάθη όσον αφορά τη διατροφή των παιδιών γι αυτό χρειάζεται συνεχής ενημέρωση και σωστή "εκπαίδευση" των παιδιών ώστε να τρώνε υγιεινά.

  • Παιδική παχυσαρκία

    Πλέον η παιδική παχυσαρκία αποτελεί μία πραγματικότητα στον Δυτικό κόσμο. Ειδικότερα στην Ελλάδα, έρευνα δείχνει, πως το ποσοστό των παχύσαρκων παιδιών, σε ηλικίες 8-12 είναι 26,9% και το ποσοστό, σε ηλικίες 12- 18 ετών αγγίζει το 20% για αγόρια και το 8% για κορίτσια. Το εύλογο ερώτημα είναι: "Πώς αντιμετωπίζεται η παιδική παχυσαρκία;".

  • Tips για την διατροφή των παιδιών

    Η διατροφή των παιδιών είναι ακρογωνιαία για την καλή υγεία τους. Οι γονείς είναι αυτοί που με το παράδειγμά τους θα μάθουν στα παιδιά να τρέφονται σωστά και υγιεινά ώστε να γίνουν δυνατά και υγιή. Κάποια tips για μία σωστή διατροφή των παιδιών είναι τα εξής: