Πως να χάσετε κιλά μετά την εγκυμοσύνη

Μία έγκυος γυναίκα αναπόφευκτα παίρνει κιλά και βάρος. Μετά την εγκυμοσύνη πολλές είναι οι έγκυες γυναίκες που δεν μπορούν να χάσουν εύκολα τα περιττά κιλά. Παρόλα αυτά δεν χρειάζεται κόπο αλλά τρόπο. Αρχικά είναι καλό κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης οι γυναίκες να τρώνε υγιεινά και να αποφεύγουν το λίπος, τα γλυκά και τις λιπαρές τροφές. Επιπλέον ο θηλασμός βοηθάει τις γυναίκες να χάσουν ευκολότερα τα κιλά μιας και οι θερμίδες μετατρέπονται σε γάλα. Γι αυτό είναι καλό να θηλάζετε το παιδάκι σας. Μπορεί να χρειαζόσαστε κάποιες επιπλέον θερμίδες, κοντά στις 500 επιπλέον ανά ημέρα αλλά θα τις μετατρέψετε σε γάλα.
Μία ακόμη συμβουλή είναι να επιλέγετε κάποιες υγιεινές τροφές, όπως φρούτα, λαχανικά, άπαχο κρέας, βραστές πατάτες, σαλάτες, ψάρι, δημητριακά ολικής αλέσεως, πρωτεϊνούχα ροφήματα. Επίσης επιλέξτε κάποια προϊόντα που περιέχουν βρώμη. Έτσι θα βοηθήσετε το πεπτικό σας σύστημα και το στομάχι σας και σε συνδυασμό με αρκετό νερό, 3 λίτρα ημερησίως, θα χάσετε τα περιττά κιλά. Μην ξεχνάτε να αποφεύγετε το γρήγορο φαγητό από έξω μιας και είναι ανθυγιεινό και βοηθά στην αύξηση του βάρους σας. Αποφύγετε τα τρόφιμα που είναι πλούσια σε θερμίδες και σε λιπαρά καθώς και τα ποτά. Μία καλή ιδέα είναι να τρώτε 5 γεύματα ημερησίως αντί για 3. Κατ' αυτόν τον τρόπο θα τρώτε μικρότερες ποσότητες και θα αυξήσετε το μεταβολισμό σας. Κατά συνέπεια θα καίτε πιο εύκολα το λίπος και θα μειωθεί το βάρος σας.
Οι έγκυες γυναίκες πανικοβάλλονται με τα περιττά κιλά και με το άγχος δεν είναι εύκολο να χάσετε τα παραπανίσια κιλά. Γι αυτό μην ξεκινήσετε αμέσως μετά τη γέννα τη δίαιτα. Προσπαθήστε σταδιακά να χάσετε βάρος, αποφεύγοντας τα καυτερά φαγητά και τα πολλά γλυκά. Ας μην ξεχνάμε πως με τη γέννηση του μωρού σας θα "τρέχετε" περισσότερο και αυτό βοηθάει στο κάψιμο του λίπους. Μπορείτε να κάνετε και γυμναστική, περπάτημα ή κολύμβηση. Έτσι θα νιώθετε ευεξία, καλή υγεία και θα χάσετε τα περιττά κιλά. Σιγά σιγά θα καταφέρετε να έρθετε στα φυσιολογικά σας κιλά και θα νιώθετε και πάλι λαμπερές και έτοιμες για το επόμενο παιδάκι σας.

Forums

Tags

Άρθρα σχετικά με "Πως να χάσετε κιλά μετά την εγκυμοσύνη"

  • Η φίλη σας η ζυγαριά

    Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης οι έγκυες γυναίκες έχουν την τάση να τρώνε περισσότερο και να αποζητούν γλυκά. Οι συχνές λιγούρες μιας εγκύου γυναίκας αποτελούν έναν λόγο για να πάρει περιττά κιλά. Τα γλυκά, οι σοκολάτες, τα μπισκότα και όλες οι γλυκές λιχουδιές αποτελούν πειρασμό για μία έγκυο γυναίκα.

  • Συμβουλές για τη σωστή διατροφή της εγκύου

    Η περίοδος της εγκυμοσύνης είναι μία ίδιαίτερη περίοδος στη ζωή κάθε γυναίκας. Έρευνες δείχνουν πως οι διατροφικές συνήθειες μιάς γυναίκας κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης της, επηρεάζουν την υγεία του παιδιού αλλά και τη δική της. Η σωστή διατροφή βοηθάει ώστε η εγκυμοσύνη να είναι υγιής και ο τοκετός ευκολότερος.

  • Τα ευεργετήματα της εγκυμοσύνης

    Ο καλύτερος τρόπος για να περάσει καλά μία έγκυος γυναίκα είναι να απολαμβάνει την εγκυμοσύνη της. Αντί λοιπόν να ασχολείται με τα παραπανίσια κιλά, με τις ζαλάδες και με τις ναυτίες είναι καλό να δώσει έμφαση στα ευεργετήματα της εγκυμοσύνης.

  • Απαγορευμένες τροφές κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

    Σίγουρα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης οι έγκυες είναι λαίμαργες και πιο επιρρεπείς στις γαστρονομικές απολαύσεις αλλά πρέπει να γνωρίζουν και τις επιπτώσεις των τροφών στην υγεία του εμβρύου.

  • Τροφές που ενισχύουν τη γονιμότητα

    Η διατροφή παίζει σημαντικό ρόλο στην πιθανότητα σύλληψης. Αν επιθυμείτε μία κύηση στο άμεσο μέλλον σας διαβάστε το παρακάτω άρθρο σχετικά με τις διατροφικές συνήθειες, που ενισχύουν τη γονιμότητα. Περιορίστε την κατανάλωση συγκεκριμένων τροφών και χημικών συστατικών.