Πώς να αγαπήσει το παιδί τα φρούτα και τα λαχανικά

Κατά κοινή παραδοχή τα φρούτα και τα λαχανικά είναι ευεργετικά για την υγεία των παιδιών μιάς και ενισχύουν το ανοσοποιητικό τους σύστημα. Παρόλα αυτά πολλοί γονείς παραπονιούνται ότι τα παιδιά τους δεν τρώνε φρούτα και λαχανικά. Χρειάζεται υπομονή για να αγαπήσουν τα παιδιά σας τα φρούτα και τα λαχανικά. Υπάρχουν όμως κάποια "κόλπα" ώστε να τα τρώνε και εσείς να μην αγχωνόσαστε για τις βιταμίνες και τη διατροφή τους γενικότερα.
Όσο πιο μικρό είναι το παιδί σας τόσο πιο πιθανό είναι να αγαπήσει τα φρούτα και τα λαχανικά. Στην ηλικία του ενάμιση έτους ένα παιδάκι είναι πιο δεκτικό στις νέες γεύσεις. Ακόμη κι αν δείξει αποστροφή στη γεύση των λαχανικών και των φρούτων είναι καλό να επιμείνετε ώστε να συνηθίσει τη γεύση τους. Τα ωμά λαχανικά δεν μυρίζουν έντονα, όσο τα βρασμένα. Δοκιμάστε λοιπόν να δώσετε στο παιδάκι σας ωμά λαχανικά. Επίσης τα τραγανά λαχανικά είναι πιο "ενδιαφέροντα" για τα παιδιά. Γι αυτό δοκιμάστε να κόψετε τα λαχανικά σε λωρίδες και να τους τα σερβίρετε με μία γεύστική σάλτσα ή σος (ντιπ) ώστε να τα καταναλώσουν πιο ευχάριστα. Εφόσον το παιδί σας δεν τρώει με τίποτα τα ωμά λαχανικά μπορείτε να τα κόψετε σε μικρά κομματάκια και να τα αναμίξετε με το ρύζι ή να τα ανακατέψετε μέσα σε μία σούπα. Με αυτόν τον τρόπο θα τα φάει χωρίς να καταλάβει ότι τρώει και λαχανικά.
Ένα ακόμη κόλπο ώστε τα παιδιά σας να αγαπήσουν τα φρούτα είναι να τους τα σερβίρετε με γιαούρτι, μέσα σε ζελέ ή σε μορφή κομπόστας (Δοκιμάστε να φτιάξετε μία σπιτική κομπόστα φρούτων). Οι φυσικοί χυμοί από φρούτα είναι ακόμη μία έξυπνη ιδέα για τα δύσκολα παιδάκια. Επιπλέον είναι καλό να δώσετε στα παιδιά σας ως σνακ αποξηραμένα φρούτα: Φράουλες, ανανά, σύκα, δαμάσκηνα, μπανάνα, σταφίδες κτλ. Τέλος πρέπει και οι γονείς να καταναλώνουν φρούτα και λαχανικά ώστε το παιδάκι να συνηθίσει στην ιδέα και να επιλέγει στη διατροφή του. Είναι καλό τα παιδιά να λαμβάνουν ημερησίως πέντε μερίδες φρούτων και λαχανικών.

Forums

Tags

Άρθρα σχετικά με "Πώς να αγαπήσει το παιδί τα φρούτα και τα λαχανικά"

  • Βιταμίνες και παιδιά

    Η ανησυχία πολλών γονιών είναι αν τα παιδιά τους λαμβάνουν όλες τις βιταμίνες που χρειάζονται. Οι βιταμίνες εξ' ορισμού προέρχονται από τη λατινική λέξη "vita", που σημαίνει ζωή και είναι απαραίτητες για τη σωστή λειτουργία του οργανισμού.

  • Το σωστό κολατσιό για το σχολείο

    Ένας υπεύθυνος γονέας πρέπει να φροντίζει για τη σωστή διατροφή των παιδιών του. Πολλοί είναι οι γονείς που ανησυχούν για το τί τρώει το παιδί τους στο σχολείο. Είναι προτιμότερο ο ίδιος ο γονιός να ετοιμάζει το κολατσιό του παιδιού. Έτσι θα γνωρίζει ότι τρώει υγιεινά και σιτίζεται σωστά.

  • Υγιεινή διατροφή για παιδιά

    Πολλοί γονείς αγχώνονται σχετικά με τη διατροφή των παιδιών τους. Η σωστή διατροφή για τα παιδιά είναι ακρογωνιαίος λίθος για την υγεία τους. Τα παιδιά όσο μεγαλώνουν αυξάνονται οι ενεργειακές τους ανάγκες και η διατροφή τους πρέπει να είναι πλούσια σε ιχνοστοιχεία, σίδηρο, βιταμίνες και ασβέστειο.

  • Οι ασπίδες της υγείας του παιδιού

    Οι ιώσεις, οι γρίπες και τα κρυολογήματα είναι κομμάτι της ζωής των παιδιών, ειδικά όταν ξεκινάει η σχολική χρονιά. Το φθινόπωρο μαζί με τη σχολική χρονιά ξεκινούν και οι ιώσεις. Ο πυρετός, ο βήχας, το συνάχι, η διάρροια και ο εμετός αποτελούν κάποια συμπτώματα.

  • Σωστή διατροφή για μία καλή σχολική χρονιά

    Στη σύγχρονη εποχή τα παιδιά έχουν πολλές υποχρεώσεις: Διάβασμα, φροντιστήρια ξένων γλωσσών, σπορ και χόμπυ γενικότερα. Η σωστή και η ισορροπημένη διατροφή εξασφαλίζουν μία δυνατή φυσική άμυνα και μία καλύτερη σωματική και πνευματική απόδοση, κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.