Πώς να χάσουμε κιλά μέχρι το γάμο

Οι περισσότερες νύφες αγχώνονται πολύ για την ημέρα του γάμου τους. Επειδή το νυφικό φόρεμα συνήθως οι νύφες το αγοράζουν κάποιους μήνες πριν τη γαμήλια τελετή, υπάρχει ο φόβος της αύξησης βάρους. Επίσης αρκετές είναι οι νύφες που πρέπει να χάσουν κιλά ώστε να "χωρέσουν" στο νυφικό των ονείρων τους. Το μόνο σίγουρο είναι πως όλες οι μέλλουσες νύφες θέλουν να έχουν μία λεπτή και κομψή σιλουέτα στην τελετή του γάμου τους.
Το μυστικό για να έχει μία νύφη το ιδανικό βάρος και για να χάσει τα περιττά κιλά είναι να βελτιώσει τη διατροφή της. Ένα πρώτο βήμα για να το καταφέρετε αυτό είναι να μειώσετε τις τροφές που είναι πλούσιες σε υδατάνθρακες και ζάχαρη. Η υπερκατανάλωση γλυκών και ζάχαρης αυξάνει την έκκριση της ινσουλίνης, με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να διατηρήσουμε το βάρος μας ή να χάσουμε τα περιττά κιλάκια. Επομένως είναι καλό οι μέλλουσες νύφες να βάλουν στη διατροφή τους λαχανικά, δημητριακά και πολλά φρούτα. Επιπλέον είναι καλό να μετράτε τις θερμίδες που λαμβάνετε καθημερινά, να αποφεύγετε τα τηγανητά φαγητά και το βούτυρο στα φαγητά σας. Η κατανάλωση νερού και υγρών βοηθούν στις δίαιτες και κάνουν καλό και στην υφή της επιδερμίδας. Έτσι θα είστε πιο λαμπερές και εντυπωσιακές. Η καθημερινή άσκηση: Ένα γρήγορο βάδειν, λίγη αεροβική γυμναστική ή κάποιες απλές ασκησούλες θα ολοκληρώσουν την προσπάθειά σας. Η ημέρα του γάμου είναι σημαντική για κάθε γυναίκα. Με απλές κινήσεις και λίγη προσπάθεια θα νιώθετε όμορφες και γεμάτες αυτοπεποίθηση.

http://www.logia.gr/quote/%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%...

Η ώρα η καλή.

Forums

Tags

Άρθρα σχετικά με "Πώς να χάσουμε κιλά μέχρι το γάμο "

  • Απαγορευμένες τροφές κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

    Σίγουρα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης οι έγκυες είναι λαίμαργες και πιο επιρρεπείς στις γαστρονομικές απολαύσεις αλλά πρέπει να γνωρίζουν και τις επιπτώσεις των τροφών στην υγεία του εμβρύου.

  • Σαλάτες, λαχανικά και παιδιά

    Αρκετοί γονείς παραπονιούνται ότι τα παιδιά τους δεν τρώνε σαλάτες και λαχανικά. Δυστυχώς, τόσο οι σαλάτες, όσο και τα λαχανικά είναι απαραίτητα θρεπτικά συστατικά για την υγιή ανάπτυξη των παιδιών. Το κλειδί για να τρώνε τα παιδιά σαλάτες και λαχανικά είναι να μην τα πιέζετε.

  • Παιδική παχυσαρκία

    Η παιδική παχυσαρκία είναι μία σύγχρονη νόσος. Έρευνες δείχνουν πως τα παιδιά στην Ελλάδα πάσχουν από παχυσαρκία και το ποσοστό αυτών πρέπει να μας προβληματίσει. Υπάρχουν περιπτώσεις παιδιών που συνεχίζουν να είναι παχύσαρκα και ως ενήλικες.

  • Υγιεινή διατροφή για παιδιά

    Πολλοί γονείς αγχώνονται σχετικά με τη διατροφή των παιδιών τους. Η σωστή διατροφή για τα παιδιά είναι ακρογωνιαίος λίθος για την υγεία τους. Τα παιδιά όσο μεγαλώνουν αυξάνονται οι ενεργειακές τους ανάγκες και η διατροφή τους πρέπει να είναι πλούσια σε ιχνοστοιχεία, σίδηρο, βιταμίνες και ασβέστειο.

  • Σαλάτα από αρακά

    Κατά την περίοδο των καλοκαιρινών μηνών οι σαλάτες έχουν την τιμητική τους. Οι περισσότερες σαλάτες είναι πλούσιες σε βιταμίνες και αντιοξειδωτικά. Τα παιδιά αγαπάνε τις σαλάτες και είναι καλό να τρώνε σαλάτες, σε καθημερινή βάση. Μία νόστιμη και εύκολη συνταγή σαλάτας από αρακά δίνεται παρακάτω. Υλικά: Μισό κιλό αρακά