Συμβουλές για τη σωστή διατροφή της εγκύου

Η περίοδος της εγκυμοσύνης είναι μία ίδιαίτερη περίοδος στη ζωή κάθε γυναίκας. Έρευνες δείχνουν πως οι διατροφικές συνήθειες μιάς γυναίκας κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης της, επηρεάζουν την υγεία του παιδιού αλλά και τη δική της. Η σωστή διατροφή βοηθάει ώστε η εγκυμοσύνη να είναι υγιής και ο τοκετός ευκολότερος. Επίσης δεν πρέπει να έχετε υπερβολική αύξηση βάρους γιατί κάτι τέτοιο δυσκολεύει την εγκυμοσύνη και τον τοκετό.
Κάποιες συμβουλές δίνονται παρακάτω:
Μία έγκυος γυναίκα είναι καλό να τρώει μικρά γεύματα και πολλές φορές κατά τη διάρκεια της ημέρας. Έτσι δεν θα νιώθει την αίσθηση καψίματος και καούρας. Πρέπει να τρώει ήρεμα και να μασάει καλά την τροφή.
Επίσης πρέπει να επιλέγει αγνά υλικά, φρέσκες τροφές και αν είναι δυνατόν προϊόντα από βιολογικές καλλιέργειες. Μία έγκυος γυναίκα είναι σωστό να επιλέγει το λευκό κρέας και τα ψάρια, ειδικά αυτά που είναι πλούσια σε λιπαρά οξέα: Σαρδέλες, σολομός κτλ. Επιπλέον σε μία υγιή εγκυμοσύνη βοηθάει η πρόσληψη του φολικού οξέως. Το φολικό οξύ υπάρχει σε τροφές όπως είναι τα δημητριακά, το γάλα, ο χυμός από πορτοκάλι, οι μπανάνες, τα καρότα και το ψωμί ολικής αλέσεως.
Είναι καλό μία έγκυος να λαμβάνει ασβέστειο από τις τροφές. Κατά συνέπεια πρέπει να πίνει γάλα καθώς και τα παράγωγα του, να τρώει σπανάκι, ξηρούς καρπούς και κάποια προϊόντα σόγιας. Τέλος, σημαντική είναι και η πρωτεϊνη, η οποία υπάρχει στο κρέας, στα αβγά, στους ξηρούς καρπούς και στα γαλακτοκομικά προϊόντα.
Είναι σημαντικό μία έγκυος να προσέχει τη διατροφή της ώστε το έμβρυο να είναι υγιές και δυνατό τόσο ψυχικά, όσο και σωματικά.

Forums

Tags

Άρθρα σχετικά με "Συμβουλές για τη σωστή διατροφή της εγκύου"

  • Απαγορευμένες τροφές κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

    Σίγουρα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης οι έγκυες είναι λαίμαργες και πιο επιρρεπείς στις γαστρονομικές απολαύσεις αλλά πρέπει να γνωρίζουν και τις επιπτώσεις των τροφών στην υγεία του εμβρύου.

  • Πως να χάσετε κιλά μετά την εγκυμοσύνη

    Μία έγκυος γυναίκα αναπόφευκτα παίρνει κιλά και βάρος. Μετά την εγκυμοσύνη πολλές είναι οι έγκυες γυναίκες που δεν μπορούν να χάσουν εύκολα τα περιττά κιλά. Παρόλα αυτά δεν χρειάζεται κόπο αλλά τρόπο.

  • Υγιεινή διατροφή για παιδιά

    Πολλοί γονείς αγχώνονται σχετικά με τη διατροφή των παιδιών τους. Η σωστή διατροφή για τα παιδιά είναι ακρογωνιαίος λίθος για την υγεία τους. Τα παιδιά όσο μεγαλώνουν αυξάνονται οι ενεργειακές τους ανάγκες και η διατροφή τους πρέπει να είναι πλούσια σε ιχνοστοιχεία, σίδηρο, βιταμίνες και ασβέστειο.

  • Κάποιοι λόγοι για να συνεχίζει να εργάζεται μία έγκυος γυναίκα

    Οι πιο πολλές έγκυες γυναίκες εργάζονται κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης τους. 'Οταν η εγκυμοσύνη είναι φυσιολογική και η έγκυος εργάζεται αυτό έχει πολλές θετικές συνέπειες.

  • Συμβουλές για εγκύους που δουλεύουν και για έγκυες νοικοκυρές.

    Πολλές έγκυες γυναίκες επιλέγουν να εργάζονται και άλλες σταματούν τη δουλειά τους, κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Όταν μία εγκυμοσύνη είναι φυσιολογική και κυλάει ομαλά, η έγκυος μπορεί να συνεχίζει να εργάζεται.