Τροφές για μυαλό ξυράφι

Η νέα σχολική χρονιά έχει ξεκινήσει και σύμφωνα με τους ειδικούς υπάρχουν τροφές για πιο καλή απόδοση των μαθητών στο σχολείο. Κάποιες τέτοιες τροφές είναι οι εξής:
Καταρχήν οι σταφίδες περιέχουν ενώσεις βαρίου οι οποίες ξυπνούν τη μνήμη των παιδιών. Ο κολιός μαζί με τον σολομό, τη σαρδέλα, το σκουμπρί προσφέρουν Ω3 λιπαρά οξέα τα οποία ενισχύουν τη μνήμη καθώς και τη συγκέντρωση των μαθητών. Το συκώτι περιέχει μεγάλες ποσότητες σιδήρου, κατά συνέπεια, βοηθάει στην πνευματική ανάπτυξη των παιδιών. Το γιαούρτι περιέχει βιταμίνη Β12 η οποία ενισχύει τόσο την μνήμη, όσο και την συγκέντρωση των μικρών μαθητών. Τα νόστιμα δημητριακά πλούσια σε υδατάνθρακες προσφέρουν στον εγκέφαλο την απαραίτητη γλυκόζη ώστε να λειτουργεί σωστά. Επιπλέον οι ξηροί καρποί βοηθούν την πνευματική ανάπτυξη του παιδιού μιας και περιέχουν σίδηρο και μαγγάνιο. Επιλέξτε για τα παιδιά σας ανάλατους ξηρούς καρπούς ως σνακ ή ως κολατσιό για το σχολείο. Τέλος ας μην ξεχνάμε και το νερό, που είναι απαραίτητο και συμβάλλει στην οργανωμένη σκέψη.
Με λίγη φαντασία, τα σωστά υλικά και με πολύ αγάπη μπορούμε να ενισχύσουμε τη μνήμη και την απόδοση των παιδιών.
Καλή σχολική χρονιά.

Forums

Tags

Άρθρα σχετικά με "Τροφές για μυαλό ξυράφι"

  • Φαγητό στο σχολείο

    Σε λίγες μέρες ξεκινάει η νέα σχολική χρονιά και οι γονείς πρέπει να ασχοληθούν με το φαγητό των παιδιών στο σχολείο. Είναι καλό να δίνουν σημασία στο κολατσιό των μαθητών ώστε να είναι συγκεντρωμένοι και να έχουν πνευματική διαύγεια και συγκέντρωση.

  • Food intelligence

    Ο οργανισμός των παιδιών αναπτύσσεται ραγδαία και χρειάζεται τροφές που θα του δώσουν ενέργεια και θρεπτικά συστατικά, τα οποία θα καλύψουν τις ανάγκες του. Φυσικά ένα καλό πρωινό έχει ως αποτέλεσμα τα παιδιά να έχουν καλύτερη πνευματική απόδοση καθώς και συγκέντρωση.

  • Υγιεινή διατροφή για παιδιά στο σχολείο

    Τα παιδιά που πηγαίνουν στο σχολείο τρώνε από το κυλικείο του σχολείου, τροφές πλούσιες σε λίπος και υδατάνθρακες. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να παίρνουν περιττά κιλά και να μην τρώνε υγιεινά και σωστά. Είναι καλό να εξηγήσετε στα παιδιά πως πρέπει να τρώνε μικρές ποσότητες φαγητού και πολλές φορές τη μέρα.

  • Ζάχαρη και παιδιά

    Οι περισσότεροι γονείς ενδιαφέρονται για την υγιεινή διατροφή των παιδιών τους. Γνωρίζουν όμως πόσο βλάπτουν τα γλυκά την υγεία τους, πόση ζάχαρη πρέπει να καταναλώνουν τα παιδιά; Κι εδώ ισχύει το γνωμικό: "Παν μέτρον άριστο". Κατά μέσο όρο τα παιδιά πρέπει να καταναλώνουν 6 κουταλάκια ζάχαρη.

  • Παιχνίδι γεύσεων

    Για τα παιδάκια και για τα βρέφη ειδικότερα το φαγητό είναι ένα παιχνίδι γεύσεων. Τα μωρά γεννιούνται με μία προτίμηση στις γλυκές γεύσεις. Καλό θα ήταν όμως, σταδιακά, καθώς μεγαλώνουν να εξοικειώνονται και με τις ξινές, τις αλμυρές και τις πικρές γεύσεις. Ο χρόνος βοηθάει τα μωρά να συνηθίσουν σε όλες τις γεύσεις.