Υγιεινή διατροφή για παιδιά

Πολλοί γονείς αγχώνονται σχετικά με τη διατροφή των παιδιών τους. Η σωστή διατροφή για τα παιδιά είναι ακρογωνιαίος λίθος για την υγεία τους. Τα παιδιά όσο μεγαλώνουν αυξάνονται οι ενεργειακές τους ανάγκες και η διατροφή τους πρέπει να είναι πλούσια σε ιχνοστοιχεία, σίδηρο, βιταμίνες και ασβέστειο. Επίσης είναι καλό να καταναλώνουν τακτικά γεύματα και υγιεινά σνακ.
Το πρωινό είναι πολύ σημαντικό γεύμα. Μία καλή ιδέα είναι τα δημητρικά με γάλα. Δίνουν ενέργεια, βιταμίνες και ασβέστειο στα παιδιά. Πριν το μεσημεριανό γεύμα είναι καλό να υπάρξουν και κάποια ενδοιάμεσα γεύματα ή σνακς. Για παράδειγμα κάποιο τοστάκι, φρούτα, ένα κομμάτι σπιτικό κέικ. Το μεσημεριανό πρέπει να είναι ισορροπημένο σε θρεπτικά συστατικά. Δύο, τρεις φορές την εβδομάδα είναι καλό να φτιάχνετε ψάρι στα παιδάκια. Δύο φορές την εβδομάδα όσπρια ή λαδερά φαγητά, όπως φασολάκια, μπάμιες και αρακά. Επίσης καλό είναι το άσπρο κρέας, όπως το κοτόπουλο καθώς και τα ζυμαρικά.
Τα γλυκά είναι πολύ αγαπημένα για τα παιδιά. Τα γλυκά παρέχουν ενέργεια αλλά όχι βιταμίνες. Προσπαθήστε να είναι όσο το δυνατόν πιο υγιεινά ή σπιτικά. Επιλέξτε τα γλυκά, που είναι πλούσια σε γάλα και χαμηλά σε θερμίδες και λιπαρά. Παρόλα αυτά αφήστε τα παιδιά να τρώνε κάποιο γλυκό μέσα στην εβδομάδα ή μέσα στο σαββατοκύριακο.
Επιπλέον στη μαγειρική σας επιλέξτε το ελαιόλαδο αντί για το βούτυρο. Μία εποικοδομητική διαδικασία είναι να ψωνίζεται και να μαγειρεύετε μαζί με τα παιδάκια σας ώστε να αποκτήσουν σωστές διατροφικές συνήθειες. Τα υγρά είναι απαραίτητα για τη διατροφή των παιδιών. Οι φυσικοί χυμοί, το γάλα και το νερό κάνουν καλό στα παιδιά. Η ισορροπημένη διατροφή βοηθάει την υγεία και την ευεξία των παιδιών. Επιπλέον είναι εύκολο να φτιάξετε απλά και νόστιμα φαγητά για τα παιδιά σας. Για παράδειγμα αβγόφετες, περιεκτικά τοστάκια, υγιεινές και νόστιμες σαλάτες αντί να τρώνε ανθυγιεινά σνακς.

Forums

Tags

Άρθρα σχετικά με "Υγιεινή διατροφή για παιδιά"

  • Το σωστό κολατσιό για το σχολείο

    Ένας υπεύθυνος γονέας πρέπει να φροντίζει για τη σωστή διατροφή των παιδιών του. Πολλοί είναι οι γονείς που ανησυχούν για το τί τρώει το παιδί τους στο σχολείο. Είναι προτιμότερο ο ίδιος ο γονιός να ετοιμάζει το κολατσιό του παιδιού. Έτσι θα γνωρίζει ότι τρώει υγιεινά και σιτίζεται σωστά.

  • Σωστή διατροφή για μία καλή σχολική χρονιά

    Στη σύγχρονη εποχή τα παιδιά έχουν πολλές υποχρεώσεις: Διάβασμα, φροντιστήρια ξένων γλωσσών, σπορ και χόμπυ γενικότερα. Η σωστή και η ισορροπημένη διατροφή εξασφαλίζουν μία δυνατή φυσική άμυνα και μία καλύτερη σωματική και πνευματική απόδοση, κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.

  • Σαλάτες, λαχανικά και παιδιά

    Αρκετοί γονείς παραπονιούνται ότι τα παιδιά τους δεν τρώνε σαλάτες και λαχανικά. Δυστυχώς, τόσο οι σαλάτες, όσο και τα λαχανικά είναι απαραίτητα θρεπτικά συστατικά για την υγιή ανάπτυξη των παιδιών. Το κλειδί για να τρώνε τα παιδιά σαλάτες και λαχανικά είναι να μην τα πιέζετε.

  • Σνακ ρομπότ

    Ένα σνακ ρομπότ αποτελεί μία έξυπνη, πρωτότυπη και νόστιμη ιδέα για τα παιδικά πάρτυ και για τα παιδικά γεννέθλια ή για ένα απογευματινό γεμάτο φαντασία γεύμα. Υλικά: Ψωμί του τοστ Χρωματιστές πιπεριές Φέτες γαλοπούλας Φέτες από κίτρινο τυρί Καρότο Πάστα ελιάς Εκτέλεση της συνταγής:

  • Πώς να αγαπήσει το παιδί τα φρούτα και τα λαχανικά

    Κατά κοινή παραδοχή τα φρούτα και τα λαχανικά είναι ευεργετικά για την υγεία των παιδιών μιάς και ενισχύουν το ανοσοποιητικό τους σύστημα. Παρόλα αυτά πολλοί γονείς παραπονιούνται ότι τα παιδιά τους δεν τρώνε φρούτα και λαχανικά. Χρειάζεται υπομονή για να αγαπήσουν τα παιδιά σας τα φρούτα και τα λαχανικά.