Φαγητό στο σχολείο

Σε λίγες μέρες ξεκινάει η νέα σχολική χρονιά και οι γονείς πρέπει να ασχοληθούν με το φαγητό των παιδιών στο σχολείο. Είναι καλό να δίνουν σημασία στο κολατσιό των μαθητών ώστε να είναι συγκεντρωμένοι και να έχουν πνευματική διαύγεια και συγκέντρωση. Οι μαθητές είναι καλό να λαμβάνουν τροφές πλούσιες σε μαγνήσιο, όπως είναι οι ξηροί καρποί, το ταχίνι, τα δημητριακά, το ψωμί ολικής αλέσεως κτλ. Επίσης απαραίτητη είναι και η βιταμίνη c, η οποία βρίσκεται στις φράουλες, οι ντομάτες, οι πιπεριές, το πορτοκάλι, το μπρόκολο κτλ. Η βιταμίνη c βοηθά στην αντιμετώπιση των ιώσεων και στην απορρόφηση του σιδήρου. Οι βιταμίνες της ομάδας Β είναι σημαντικές για τη συγκέντρωση, την καλή μνήμη και την ηρεμία του νευρικού συστήματος. Βιταμίνες της ομάδας Β υπάρχουν στο αβγό, στο ψάρι, στο κρέας, στα δημητριακά ολικής άλεσης, στις μπανάνες, στο γάλα κτλ. Φυσικά το ασβέστιο είναι απαραίτητο για τη σωστή ανάπτυξη των παιδιών. Ασβέστιο υπάρχει στο γάλα, στο γιαούρτι, στο τυρί, σε κάποιους ξηρούς καρπούς κτλ.
Κάποιες ιδέες για φαγητό στο σχολείο είναι οι εξής:
Τοστάκι με ψωμί ολικής άλεσης, γαλοπούλα και τυρί. Διαφορετικά ένα τοστ με ψωμί ολικής άλεσης, φυστικοβούτυρο και μαρμελάδα φράουλα. Μπορείτε να προσθέσετε στο μενού γάλα ή έναν φρέσκο χυμό φρούτων. Μία ακόμη ιδέα για υγιεινό σνακ είναι οι μπάρες δημητριακών, τα αποξηραμένα φρούτα, το παστέλι με μέλι και ξηρούς καρπούς και κάποιοι ανάλατοι ξηροί καρποί σε ένα όμορφο σακουλάκι. Επίσης το σταφιδόψωμο είναι υγιεινό και νόστιμο και εύκολα μπορείτε να το προμηθευτείτε και το πρωί. Ας μην ξεχνάμε και τα γλυκά σνακ, όπως ένα κομμάτι σπιτικό κέικ φρούτων ή λαχανικών (μηλόπιτα, κέικ καρότου), λίγα σπιτικά μπισκότα ή σπιτικά cookies. Τα παιδιά αγαπούν τις γλυκές γεύσεις και αν είναι και σπιτικό το σνακ ακόμη καλύτερα.
Είναι καλό οι γονείς να ετοιμάζουν με στοργή και διάθεση το φαγητό για το σχολείο γιατί έτσι θα δελεάσουν ακόμη περισσότερο τα παιδιά.
Καλή σχολική χρονιά.

Forums

Tags

Άρθρα σχετικά με "Φαγητό στο σχολείο"

  • Υγιεινή διατροφή για παιδιά στο σχολείο

    Τα παιδιά που πηγαίνουν στο σχολείο τρώνε από το κυλικείο του σχολείου, τροφές πλούσιες σε λίπος και υδατάνθρακες. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να παίρνουν περιττά κιλά και να μην τρώνε υγιεινά και σωστά. Είναι καλό να εξηγήσετε στα παιδιά πως πρέπει να τρώνε μικρές ποσότητες φαγητού και πολλές φορές τη μέρα.

  • Σωστή διατροφή για μία καλή σχολική χρονιά

    Στη σύγχρονη εποχή τα παιδιά έχουν πολλές υποχρεώσεις: Διάβασμα, φροντιστήρια ξένων γλωσσών, σπορ και χόμπυ γενικότερα. Η σωστή και η ισορροπημένη διατροφή εξασφαλίζουν μία δυνατή φυσική άμυνα και μία καλύτερη σωματική και πνευματική απόδοση, κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.

  • Τροφές για μυαλό ξυράφι

    Η νέα σχολική χρονιά έχει ξεκινήσει και σύμφωνα με τους ειδικούς υπάρχουν τροφές για πιο καλή απόδοση των μαθητών στο σχολείο. Κάποιες τέτοιες τροφές είναι οι εξής:

  • Βιταμίνες και παιδιά

    Η ανησυχία πολλών γονιών είναι αν τα παιδιά τους λαμβάνουν όλες τις βιταμίνες που χρειάζονται. Οι βιταμίνες εξ' ορισμού προέρχονται από τη λατινική λέξη "vita", που σημαίνει ζωή και είναι απαραίτητες για τη σωστή λειτουργία του οργανισμού.

  • Μυστικά διατροφής για παιδιά

    Η σημαντικότερη υποχρέωση ενός γονιού είναι η φροντίδα για την υγεία των παιδιών του. Το μεγαλύτερο αγαθό είναι η υγεία και τα παιδιά πρέπει να μάθουν να την εκτιμούν. Η ισορροπημένη και η υγιεινή διατροφή είναι σύμμαχοι της καλής υγείας.