Όσπρια που δεν φουσκώνουν

Είναι καλό τα παιδιά να τρώνε όσπρια τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα. Τα όσπρια έχουν υψηλή θρεπτική αξία αλλά εξαιτίας των φυτικών ινών συχνά δημιουργούν φούσκωμα και πρήξιμο. Μερικές μικρές συμβουλές ώστε να μην δημιουργούν φούσκωμα τα όσπρια είναι οι εξής:
Πριν μαγειρέψετε τα όσπρια βάλτε τα σε νερό, δώδεκα ώρες πριν τα μαγειρέψετε. Έτσι θα μαλακώσει η φλούδα τους και θα γίνουν πιο εύπεπτα. Μην χρησιμοποιείτε τη μαγειρική σόδα γιατί καταστρέφει τα θρεπτικά συστατικά των οσπρίων. Τα αρωματικά και τα μπαχαρικά, κατά τη διάρκεια που βράζουν τα όσπρια, βοηθούν στην πιο εύκολη αφομοίωσή τους. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε δαφνόφυλλα, σέλινο, κρεμμύδι, σκόρδο, θυμάρι. Προσθέστε αλάτι στα όσπρια αφού βράσουν ώστε να παραμείνει η φλούδα τους μαλακή.
Καλή όρεξη, χωρίς φουσκώματα.

Forums

Tags

Άρθρα σχετικά με "Όσπρια που δεν φουσκώνουν"

  • Σαλάτες, λαχανικά και παιδιά

    Αρκετοί γονείς παραπονιούνται ότι τα παιδιά τους δεν τρώνε σαλάτες και λαχανικά. Δυστυχώς, τόσο οι σαλάτες, όσο και τα λαχανικά είναι απαραίτητα θρεπτικά συστατικά για την υγιή ανάπτυξη των παιδιών. Το κλειδί για να τρώνε τα παιδιά σαλάτες και λαχανικά είναι να μην τα πιέζετε.

  • Το σωστό κολατσιό για το σχολείο

    Ένας υπεύθυνος γονέας πρέπει να φροντίζει για τη σωστή διατροφή των παιδιών του. Πολλοί είναι οι γονείς που ανησυχούν για το τί τρώει το παιδί τους στο σχολείο. Είναι προτιμότερο ο ίδιος ο γονιός να ετοιμάζει το κολατσιό του παιδιού. Έτσι θα γνωρίζει ότι τρώει υγιεινά και σιτίζεται σωστά.

  • Υγιεινή διατροφή για παιδιά

    Πολλοί γονείς αγχώνονται σχετικά με τη διατροφή των παιδιών τους. Η σωστή διατροφή για τα παιδιά είναι ακρογωνιαίος λίθος για την υγεία τους. Τα παιδιά όσο μεγαλώνουν αυξάνονται οι ενεργειακές τους ανάγκες και η διατροφή τους πρέπει να είναι πλούσια σε ιχνοστοιχεία, σίδηρο, βιταμίνες και ασβέστειο.

  • Τροφές για μυαλό ξυράφι

    Η νέα σχολική χρονιά έχει ξεκινήσει και σύμφωνα με τους ειδικούς υπάρχουν τροφές για πιο καλή απόδοση των μαθητών στο σχολείο. Κάποιες τέτοιες τροφές είναι οι εξής:

  • Γεύματα παιδιών και καλοκαίρι

    Τα παιδιά για να μεγαλώσουν με σωματική και ψυχική υγεία πρέπει να τρώνε σωστά και υγιεινά. Συνήθως το καλοκαίρι οι γονείς είναι πιο χαλαροί και το πρόγραμμα των παιδιών επίσης. Γι αυτό και κάποιες φορές οι διατροφικές συνήθειες των παιδιών αλλάζουν προς το χειρότερο.