Food intelligence

Ο οργανισμός των παιδιών αναπτύσσεται ραγδαία και χρειάζεται τροφές που θα του δώσουν ενέργεια και θρεπτικά συστατικά, τα οποία θα καλύψουν τις ανάγκες του. Φυσικά ένα καλό πρωινό έχει ως αποτέλεσμα τα παιδιά να έχουν καλύτερη πνευματική απόδοση καθώς και συγκέντρωση. Εν γένη μία ισορροπημένη διατροφή παίζει καθοριστικό ρόλο καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας.
Ένα ισορροπημένο πρωινό για τα παιδιά είναι καλό να περιέχει γάλα με χαμηλά λιπαρά, δημητριακά ολικής άλεσης, φρούτα, ψωμί ολικής άλεσης, μαρμελάδα από φρούτα και αβγό. Μία ακόμη ιδέα είναι ένα τοστάκι με τυρί και γαλοπούλα. Το γάλα περιέχει πρωτεϊνες και ασβέστιο ώστε να αναπτυχθεί σωστά ο σκελετός των παιδιών. Τα δημητριακά περιέχουν φυτικές ίνες, βιταμίνες και αντιοξειδωτικά στοιχεία ώστε τα παιδιά να έχουν σωματική και πνευματική απόδοση. Τα φρούτα περιέχουν ποικιλία βιταμινών και μπορείτε να φτιάξετε μία νόστιμη φρουτοσαλάτα και να προσθέσετε και μέλι ώστε να γίνει πιο γλυκιά. Προτιμήστε μία σπιτική μαρμελάδα ώστε να περιέχει περισσότερες βιταμίνες και φυτικές ίνες. Το αβγό βοηθά στην καλύτερη όραση.
Τα παιδιά αγαπούν πολύ τα σνακ, τα οποία "δίνουν" ενέργεια στα παιδιά και μπορούν να ανταπεξέλθουν στις καθημερινές δραστηριότητές τους. Επιλέξτε ως σνακ τις μπάρες δημητριακών, τρία φρούτα διαφορετικού χρώματος, ένα γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά, κάποιο παστέλι και μία μερίδα λαχανικών κομμένα σε ραβδάκια.
Τα παιδιά είναι ότι πιο όμορφο υπάρχει σε αυτή τη ζωή. Είναι εύκολο με τα απαραίτητα υλικά και με λίγη φαντασία να τους παρέχετε μία ισορροπημένη διατροφή.

Forums

Tags

Άρθρα σχετικά με "Food intelligence"

  • Σωστή διατροφή για μία καλή σχολική χρονιά

    Στη σύγχρονη εποχή τα παιδιά έχουν πολλές υποχρεώσεις: Διάβασμα, φροντιστήρια ξένων γλωσσών, σπορ και χόμπυ γενικότερα. Η σωστή και η ισορροπημένη διατροφή εξασφαλίζουν μία δυνατή φυσική άμυνα και μία καλύτερη σωματική και πνευματική απόδοση, κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.

  • Τροφές για μυαλό ξυράφι

    Η νέα σχολική χρονιά έχει ξεκινήσει και σύμφωνα με τους ειδικούς υπάρχουν τροφές για πιο καλή απόδοση των μαθητών στο σχολείο. Κάποιες τέτοιες τροφές είναι οι εξής:

  • Μυστικά διατροφής για παιδιά

    Η σημαντικότερη υποχρέωση ενός γονιού είναι η φροντίδα για την υγεία των παιδιών του. Το μεγαλύτερο αγαθό είναι η υγεία και τα παιδιά πρέπει να μάθουν να την εκτιμούν. Η ισορροπημένη και η υγιεινή διατροφή είναι σύμμαχοι της καλής υγείας.

  • Το σωστό κολατσιό για το σχολείο

    Ένας υπεύθυνος γονέας πρέπει να φροντίζει για τη σωστή διατροφή των παιδιών του. Πολλοί είναι οι γονείς που ανησυχούν για το τί τρώει το παιδί τους στο σχολείο. Είναι προτιμότερο ο ίδιος ο γονιός να ετοιμάζει το κολατσιό του παιδιού. Έτσι θα γνωρίζει ότι τρώει υγιεινά και σιτίζεται σωστά.

  • Γεύματα παιδιών και καλοκαίρι

    Τα παιδιά για να μεγαλώσουν με σωματική και ψυχική υγεία πρέπει να τρώνε σωστά και υγιεινά. Συνήθως το καλοκαίρι οι γονείς είναι πιο χαλαροί και το πρόγραμμα των παιδιών επίσης. Γι αυτό και κάποιες φορές οι διατροφικές συνήθειες των παιδιών αλλάζουν προς το χειρότερο.