Food safety

Κάθε γονιός ενδιαφέρεται για τη σωστή διατροφή του παιδιού του. Η διατροφή παίζει πολύ σημαντικό ρόλο για την υγεία των παιδιών. Γι αυτό οι γονείς πρέπει να αγοράζουν τα σωστά τρόφιμα αλλά και να τα συντηρούν σωστά.
Όσα πρέπει να προσέχουμε στο super market: Αρχικά πρέπει να κοιτάζουμε την ημερομηνία λήξης των προϊόντων. Δεν αγοράζουμε ψάρια ή κρέατα που είναι αλλοιωμένα ή μυρίζουν. Τα φρούτα πρέπει να μην είναι "τραυματισμένα" γιατί ίσως εισχωρήσουν μικρόβια. Αφήνουμε τελευταία τα γαλακτοκομικά είδη και τα κατεψυγμένα ώστε να μην χαλάσουν κατά τη διάρκεια της παραμονής μας στο super market. Αν καθυστερήσετε να πάτε σπίτι μην αγοράσετε κατεψυγμένα ή γαλακτοκομικά προϊόντα ενώ είναι θεμιτό να τοποθετείτε τις σακούλες στο πάτωμα και όχι στον πάγκο της κουζίνας γιατί οι σακούλες είναι γεμάτες μικρόβια.
Το ψυγείο και η κατάψυξή πρέπει να έχουν μία συγκεκριμένη θερμοκρασία. Στο ψυγείο η σωστή θερμοκρασία είναι 5 βαθμούς κελσίου και στην κατάψυξη 0 βαθμούς κελσίου. Είναι καλό να προσέχουμε τα κρέατα και ειδικά το κοτόπουλο μιας και εύκολα μπορεί να προκαλέσει μικρόβια στον οργανισμό μας. Κάποιες μανούλες δίνουν στα παιδιά να δοκιμάσουν ζύμη από κέικ ή από κουλουράκια, αυτό είναι λάθος. Οι ζύμες αυτές περιέχουν ωμό αβγό και ίσως δημιουργήσουν κάποια δηλητηρίαση. Επίσης πριν δώσετε ένα φρούτο στο παιδάκι σας να το πλύνετε πολύ καλά και τα λαχανικά επίσης. Όσον αφορά στην κατάψυξη όταν θέλουμε να ξεπαγώσουμε κάποιο κρέας το βάζουμε στη συντήρηση μία μέρα νωρίτερα ώστε να μην δημιουργηθούν μικρόβια στην επιφάνειά του. Κάποιες φορές πρέπει να ελέγχουμε τα ντουλάπια της κουζίνας. Να παρατηρούμε τις συσκευασίες αν είναι καλά κλεισμένες ή αν έχουν λήξει κάποια προϊόντα. Επιπλέον είναι καλό να καθαρίζουμε τα ντουλάπια συχνά και να μην τοποθετούμε τα τρόφιμα δίπλα από τα προϊόντα καθαρισμού. Μία καλή ιδέα για έναν σωστό καθαρισμό και απολύμανση είναι καλό να χρησιμοποιούμε διάλυμα από χλιαρό νερό και ξύδι. Δηλαδή σε μισό λίτρο χλιαρό νερό, τοποθετούμε 4 κουταλιές της σούπας ξύδι και πετυχαίνουμε μία καλή απολύμανση και μία ευοσμία στην κουζίνα μας.
Η διατροφή και οι κανόνες υγιεινής είναι πολλοί σημαντικοί για τη σωστή συντήρηση των τροφίμων και για την καλή υγεία των παιδιών.

Forums

Tags

Άρθρα σχετικά με "Food safety"

  • Τροφές για μυαλό ξυράφι

    Η νέα σχολική χρονιά έχει ξεκινήσει και σύμφωνα με τους ειδικούς υπάρχουν τροφές για πιο καλή απόδοση των μαθητών στο σχολείο. Κάποιες τέτοιες τροφές είναι οι εξής:

  • Γεύματα παιδιών και καλοκαίρι

    Τα παιδιά για να μεγαλώσουν με σωματική και ψυχική υγεία πρέπει να τρώνε σωστά και υγιεινά. Συνήθως το καλοκαίρι οι γονείς είναι πιο χαλαροί και το πρόγραμμα των παιδιών επίσης. Γι αυτό και κάποιες φορές οι διατροφικές συνήθειες των παιδιών αλλάζουν προς το χειρότερο.

  • Food intelligence

    Ο οργανισμός των παιδιών αναπτύσσεται ραγδαία και χρειάζεται τροφές που θα του δώσουν ενέργεια και θρεπτικά συστατικά, τα οποία θα καλύψουν τις ανάγκες του. Φυσικά ένα καλό πρωινό έχει ως αποτέλεσμα τα παιδιά να έχουν καλύτερη πνευματική απόδοση καθώς και συγκέντρωση.

  • Βιταμίνες και παιδιά

    Η ανησυχία πολλών γονιών είναι αν τα παιδιά τους λαμβάνουν όλες τις βιταμίνες που χρειάζονται. Οι βιταμίνες εξ' ορισμού προέρχονται από τη λατινική λέξη "vita", που σημαίνει ζωή και είναι απαραίτητες για τη σωστή λειτουργία του οργανισμού.

  • Μυστικά διατροφής για παιδιά

    Η σημαντικότερη υποχρέωση ενός γονιού είναι η φροντίδα για την υγεία των παιδιών του. Το μεγαλύτερο αγαθό είναι η υγεία και τα παιδιά πρέπει να μάθουν να την εκτιμούν. Η ισορροπημένη και η υγιεινή διατροφή είναι σύμμαχοι της καλής υγείας.